Песмо моја, замириши светом! III

 

МИРОСЛАВ МИКА АНТИЋ

''Неке давне звезде'' 

''Кад умрем''

Када исецкате песму ''Вашар'', добијете следеће две композиције. 🎪🎪🎪
''Хоћемо ли у Шабац на вашар?''

''Скелеџија''



Арсен Дедић је цео један албум посветио песницима. Издвојићемо пар песама:

БРАНА ПЕТРОВИЋ ''Поново горе ватре мога дома''

МИРОСЛАВ КРЛЕЖА ''Пјесма свјетионичара''

ГУСТАВ КРКЛЕЦ ''Јесењи мотив''

Ко каже да Здравко Чолић пева само стихове наших романтичара? Воли он и модерније песнике.
 

 МИЛОВАН ВИТЕЗОВИЋ ''Тесно доба''


ДУШАН КОВАЧЕВИЋ ''Поплава''

🎧🎧🎧🎧🎧🎵🎵🎵🎵🎵🎵🎵
ДОБРИЦА ЕРИЋ

''Девојка из града''

ДУШКО РАДОВИЋ

''Мило моје''

ДУШКО ТРИФУНОВИЋ

''Главни јунак једне књиге''

''Има нека тајна веза''
''Пристао сам да будем играчка''

''Шта бих дао да си на мом месту''
''У намери да будемо исти''

''Златна рибица''

''Било ми је лепо са тобом''

''Принц из бајке''

''Има нешто у томе што ме нећеш''

''Ти си ми била нај, нај''

''Главо луда''

''Љубомора''

''Срце је чудна зверка''

''Да ми није ове моје туге''
''Ријека суза и на њој лађа''

''Друге се песме чују''










Коментари